Головні новини дня

Перейменування вулиць: чи потрібно вносити змінені дані в документи

Перейменування вулиць не потребує внесення змін до документів за місцем реєстрації. Перереєстрація відбуватиметься під час заміни паспорта чи інших процедур.

«Сьогодні чимало киян переймаються питанням, у скільки їм обійдеться зміна назв вулиць та що загалом робити в цій ситуації. Підкреслю – перейменування не створює жодних побутових проблем, ніхто не мусить одразу бігти до ЦНАПу, щоб зробити відмітку про нову адресу. Перереєстрація може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли у особи виникає потреба», – роз’яснив Роман Лелюк. 

Документи, що засвідчують право власності на нерухомість, також залишаються чинними у разі назви вулиці, де вони розташовані. Зміна таких документів відбувається лише за необхідності, наприклад, при купівлі-продажу чи даруванні нерухомості.

«Таким чином, якщо власник захоче продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість, у документах, які будуть оформлюватися на нову особу, вже вкажуть нову назву. На вартості послуг нотаріуса це не позначатиметься», – сказав Роман Лелюк. 

У той же час юридичні особи мають вносити відповідні зміни в установчі документи. Відповідно до чинного законодавства, перейменування вулиці місцезнаходження юрособи є зміною місцезнаходження.

Щоб отримувати ще більше корисної інформації переходьте на наш Telegram, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, YouTube. Підписуйтесь та будьте в курсі останніх новин.
2022-06-30 19:26