Юридичні новини України від юристів ЦПД

Щоденна підбірка цікавих та актуальних новин в Україні, зміни законодавчих норм від адвокатів компаннії

    Успішна практика, рекомендації від юристів та адвокатів

    Розгляд справ клієнтів, тлумачення змін у законодавстві

      Більше відгуків на нашому YouTube каналі. Переходь та перевір.

      Підписуйся на наш Телеграм канал. Будь в курсі останніх новин.

      Готові вирішити Вашу проблему?

      Напишіть Ваше ім'я та номер телефону.
      Отримайте безкоштовну консультацію профільного юриста.
      Оберіть регіон
      При відправлені форми, Ви даєте згоду на опрацювання своїх
      персональних даних згідно з політикою конфіденційності.

      Запишіться на консультацію юриста

      Вкажіть ім'я? телефон та отримайте стратегію вирішення Вашої проблеми вже сьогодні!
      Оберіть регіон
      При відправлені форми, Ви даєте згоду на опрацювання своїх
      персональних даних згідно з політикою конфіденційності.
      Головні новини дня

      Громадяни зможуть безкоштовно повертати посилки!

      З 1 жовтня поштово-логістичний оператор «Нова пошта» запровадив безкоштовне повернення посилок, скасувавши оплату за повернення та комісію 0,5% від оголошеної вартості посилки для відправника у разі відмови від отримання.

      Кожного місяця клієнти «Нової пошти» повертають приблизно 1,3 мільйона посилок, що обходиться їм у 9,4 мільйона гривень. Раніше відправник був зобов'язаний сплачувати 0,5% від оголошеної вартості при поверненні, якщо одержувач відмовився або не забрав посилку. Тепер ця комісія скасована, і повернення товару відправнику у разі його невідповідності також не потребує додаткових витрат.

      «Велика частка наших клієнтів — це люди, які замовляють товари в інтернет-магазинах. Ми знаємо, що для комфортних покупок людям потрібно бути впевненими у тому, що вони завжди можуть повернути товар, який не підійшов. Нова пошта забезпечує безкоштовне повернення посилок клієнтів відправнику. А тепер ми ще й відмовились від комісії за оголошену вартість, аби за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику», — зазначив директор з маркетингу та продажів компанії Павло Даніман.

      Зміни першими відчують клієнти, які здійснюють велику кількість комерційних відправок, адже це знизить їх витрати на повернення товарів.

      Щоб отримувати ще більше корисної інформації переходьте на наш Telegram, Instagram, Facebook, Twitter, TikTok, YouTube, Viber. Підписуйтесь та будьте в курсі останніх новин!