З 1 жовтня поштово-логістичний оператор «Нова пошта» запровадив безкоштовне повернення посилок, скасувавши оплату за повернення та комісію 0,5% від оголошеної вартості посилки для відправника у разі відмови від отримання.
Кожного місяця клієнти «Нової пошти» повертають приблизно 1,3 мільйона посилок, що обходиться їм у 9,4 мільйона гривень. Раніше відправник був зобов'язаний сплачувати 0,5% від оголошеної вартості при поверненні, якщо одержувач відмовився або не забрав посилку. Тепер ця комісія скасована, і повернення товару відправнику у разі його невідповідності також не потребує додаткових витрат.
«Велика частка наших клієнтів — це люди, які замовляють товари в інтернет-магазинах. Ми знаємо, що для комфортних покупок людям потрібно бути впевненими у тому, що вони завжди можуть повернути товар, який не підійшов. Нова пошта забезпечує безкоштовне повернення посилок клієнтів відправнику. А тепер ми ще й відмовились від комісії за оголошену вартість, аби за повернення не потрібно було платити нічого — ні отримувачу посилки, ні відправнику», — зазначив директор з маркетингу та продажів компанії Павло Даніман.
Зміни першими відчують клієнти, які здійснюють велику кількість комерційних відправок, адже це знизить їх витрати на повернення товарів.