Кабінет Міністрів України спростив реєстрацію шлюбів українців у дипломатичних установах за кордоном, а також народження дитини та факт смерті. Відповідне рішення ухвалено на засіданні Уряду.
Громадяни України, які знаходяться за кордоном, матимуть можливість отримувати послуги у сфері державної реєстрації актів цивільного стану у дипустановах незалежно від місця проживання або перебування. Реєстрація буде здійснюватися з використанням Держреєстру актів цивільного стану.
Проживання у парі без офіційної реєстрації шлюбу: як захистити свої права?
Передбачено, що в умовах воєнного стану до законодавчого врегулювання закордонні дипломатичні установи України, як органи державної реєстрації актів цивільного стану, отримують можливість з використанням Державного реєстру актів цивільного стану громадян проводити державну реєстрацію актів цивільного стану, вносити зміни до актових записів цивільного стану, поновлювати та анульовувати їх, незалежно від місця зберігання паперового носія актового запису цивільного стану, повторно видавати свідоцтва про державну реєстрацію актів цивільного стану та витяги з Реєстру.
Які документи потрібно змінювати українкам після заміжжя?
Наразі консули приймають заяви про реєстрацію актів цивільного стану лише від громадян України, які проживають у його окрузі, тобто є прив’язка до місця проживання.