Люди замовляють товари з інтернет-магазинів, котрі не мають опції "обміну" та "повернення". Проте, ця умова порушує Ваше право на повернення коштів за неякісний товар або його заміну у певні строки.
До “Центру правової допомоги” постійно звертаються громадяни зі зверненням
захисту прав споживача.
Тому сьогодні ми детальніше розглянемо які права Ви маєте при покупці товару.
Передусім, Ви маєте право на повернення коштів за неякісний товар або його заміну у відповідні строки:
Як повернути товар?
Існують певні умови за якими Ви можете повернути товар:
Зверніть увагу!
Існує перелік товарів, що не підлягають поверненню:
Успішна практика центру:
Нещодавно “Центр правової допомоги” отримав звернення: відшкодування коштів за товар вартістю
80 000 гривень, який, як виявилось, вже був вживаним.
Нашим спеціалістом були виконані наступні дії:
Підготовано претензію до магазину та держпродспоживслужби;
Встановлено зв’язок та проведено комунікацію із власниками магазину.
За результатами виконаної роботи запит було повністю задоволено. Магазин здійснив заміну вживаного товару на новий.
До “Центру правової допомоги” постійно звертаються громадяни зі зверненням
захисту прав споживача.
Тому сьогодні ми детальніше розглянемо які права Ви маєте при покупці товару.
Передусім, Ви маєте право на повернення коштів за неякісний товар або його заміну у відповідні строки:
- за наявності товару – негайно;
- у разі перевірки якості товару - протягом 14 днів або за домовленістю;
- у разі відсутності товару – протягом 2 місяців з моменту подання заяви.
Як повернути товар?
Існують певні умови за якими Ви можете повернути товар:
- Якщо товар не використовувався;
- Збережені його товарні властивості;
- Збережені пломби та товарний чек.
Зверніть увагу!
Існує перелік товарів, що не підлягають поверненню:
- продовольчі товари;
- лікарські засоби;
- ювелірні вироби;
- парфумерно-косметичні вироби;
- дитячі м’які іграшки;
- тощо.
Успішна практика центру:
Нещодавно “Центр правової допомоги” отримав звернення: відшкодування коштів за товар вартістю
80 000 гривень, який, як виявилось, вже був вживаним.
Нашим спеціалістом були виконані наступні дії:
Підготовано претензію до магазину та держпродспоживслужби;
Встановлено зв’язок та проведено комунікацію із власниками магазину.
За результатами виконаної роботи запит було повністю задоволено. Магазин здійснив заміну вживаного товару на новий.